»V svojem animiranem prvencu sem želela poudariti plast ljudske pesmi, ki osvetljuje in daje pomen človeški izkušnji soočanja z mračnimi deli naše duše. Vsi se jih raje izogibamo in zanikamo njihov obstoj, a soočenje z njimi nam lahko prinese potrebni dušni mir in psihološko ravnovesje.«
»Vse se rodi iz risbe.«
»Potem ko so Jurija Norštejna imenovali za največjega mojstra tehnike multiplan kolažne animacije, menimo, da je seznamu treba dodati novo ime. Za predstavitev kompleksne zgodbe nas je analogna tehnika v filmu Steakhouse začarala in po našem mnenju odprla novo obdobje multiplan animacije.«
»V obdobju nazadujočega socialističnega realizma je animirani film nudil prostor za eksperimentiranje z obliko in večjo toleranco do provokativnih tem.«
»Z uporabo tehnike multiplan nam pripravi zrezek, ki simbolizira zažgan, črn in z dimom obdan partnerski odnos.«
»Kratki animirani film Steakhouse avtorice Špele Čadež na poetičen način in z določeno mero črnega humorja prikazuje surovost partnerskega odnosa ter s pomočjo vsebinsko in tehnično brezhibnega izdelka gledalca zapelje v zgodbo. V mehkobi vizualne podobe nas preseneti razplet, ki ga gledalec ne pozabi zlahka.«
»Dokončujem kratki animirani film, za katerega sem naredil glasbo, zvočne učinke in dialoge.«
»Z animiranim filmom Steakhouse želim vdreti v zasebnost para. Kje je meja med normalnim in nenormalnim? Omogoča mi, da se potopim v vzdušje zaprtega stanovanja, neizrečenih besed in nenehnega strahu.«
»Prvič je to uporabil v filmu Dušana Povha Intermezzo. Za animacijo v tem filmu je prejel nagrado za izreden preskok v animaciji lutkovnega filma.«
»To delo zahteva ogromno zbranosti, potrpljenja ter vživljanja v koncept režiserja na eni strani, na drugi pa v karakter lika, ki ga posamezna lutka predstavlja.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju